哈哈^^幾經辛苦終於考完試,,
今日已經好趕,,聽日仲趕,,唉
一放左就搭左407番屋企,,,
莫名其妙,,細佬D FD係到=.=
即刻洗白白,,,吹頭髮,,換33,,,
坐左一陣又出去練BALL,,
雖然好攰,,但為左D1 吃苦吧,,
聽日又比賽LU~不果我5可以早到,,
女乙們,,我會趕來的,,;]