WA KA kA,,咁又話一年la~~e+好想06快d到ar!! 咁返e一年,,有happy&唔happy ge 野,,真係想06快d到,,咁就有一個new ge 開始,,我想係06年唔用依個日記la,,話曬新一年有一個新ge 開始,,咁日記ar,,琳下先la,,可能換可能唔換,,我都唔知ar~~唉!!本來琳住聽晚去西灣湖倒數睇明星,,跟住定老豆話聽晚會好多人wo,,冇得去la,,><冇得見alex la!!好la..等我叫我老豆問唔問到人去take alex簽名先~~