老公仔,今日就係我同你拍拖8個月了........這8個月你感覺如何呀,哈哈!!我係未好難頂呀??呢8個月入面,當然有開心,亦都有唔開心,咁梗係開心ge 多la
係呢8個月入面,你比左唔少ge 歡樂我,亦都搞喊我好唔知幾多次[不過諗諗下,都係我自己造成]
你仲記唔記得你初初向我表白個massage 係咩呀??不過我睇你都唔知唔記得la,aiiii~~!!雖然換左電話咁耐,不過我仲記得ga,哈哈!!
其實我有好野想打ga,不過一時之間又諗唔到wo,aiiiiii~~~~
不過,老公仔,呢8個月真係好多謝你,多謝你咁錫我la,多謝你咁愛我la,仲有好多好多野.........
你應承過我ga.高中要比心機讀書,第時搵一份好工,跟住娶我ga,你要記得呀~~!!
I LOVE U FOREVER!!
你要記得你ge promise 呀~~!!!
|