給自己定下了多個目標.....近的近到7/21去hk,遠ge 遠到讀大學,結婚,做野.so many!!!
第一個目標就係7/21可以去hk,去theresa 簽書會.....becauz 好想支持theresa!!
第二個目標就係下年要考頭十名,add oil 潘穎怡,你要做ge一定得~~
第三個目標就係唔可以再留班,高中keep 住咁ge 成績
第4個目標,我要走出澳門,要去台灣or返大6 讀書[去台灣讀書係我一直的希望!!]
第5個目標,要學多d 野,學好d 英文!!要識多d 野
第6個目標,比心機學空手道,我要有一日條belt 同老公仔一樣,係黑色的 p.s 係條belt,唔係個heart
第7個目標,要搵到一份好工第時,為左呢個目標,要好好讀書
第8個目標,我要收巨鑽 所以要好好珍惜老公仔,唔可以比人搶佢走~~
|