17.7.2009
夜晚+點,同媽,哥行去搭車先.
爸搭下班車.
買東周..送大快活奶茶..
我又口渴,同哥去大快活買奶茶..
點知收咗,我地落去許留山買野飲.
1點先上得飛機,有排等啊.

所以donlond咗今晚既烈火雄心睇.
驚donlond 5切,得好少時間.
好彩都得.
18.7.2009
上到飛機,睇電視.
訓吓覺,食早餐...
雞粥,冷麵~~~~好好味.

六點幾到咗羽田機場,雖然好早就到.
但之前訂咗搭巴士去Sunshine city prince.
架巴士九點+先到,唉!!!!!!有排等...
於是訓覺,由7點幾訓到九點半.
搭巴士..好近...好快就到...
放低o左d行李之後,
就去Sunshine city 60度行.
行行去咗Namja town度食餃子.有好多間..逐間試..

食完餃子去食芝麻雪糕


搭地鐵去新宿行..
行吓伊勢丹,0101
係無印良品買咗幾支筆,便宜過香港.
係Sanrio gift gate 買咗d野俾人

行到夜晚,隻腳好痛.
係感吹佢地走,最終都係好早走.
返到酒店,沖到靚凉,換對拖鞋.
ahhh!!!!!舒服哂..
之後又行去無敵家度食
好好味,完全5同.
19.7.2009
好早起身,八點幾.
去family mark 買炒烏冬食.
之後搭地鐵去入間OUTLETS
搭車搭過龍..
呢間OUTLETS好似一個mall.
係roxy度買o左兩件tee當睡衣,因為好核突.
去Beams買咗件衫
5點幾6點搭番車去新宿...
1出到去,見到d人攞住部相機望住個天,
睇下,原來係彩虹.
好靚ahhhhhhh ^ _ ^

係一間鋪頭買咗條裙,
其實係褲黎架.
20.7.2009
朝早去食壽司,
好味,三文魚好厚

行109,有好多野買.
買咗幾對耳環.
竟然俾我見到claire's
又買咗幾對耳環,好靚.

夜晚去食天神拉麵.
同無敵家無得比.

21.7.2009
7點幾就叫我起身,
使5使感早呀??????????
去family mart買三文冶.
係新宿搭車去日本最大御殿場Gotemba Premium OUTLETS
係Tommy 買咗件衫,
我好鐘意.

仲有1件嬲同1件衫無買

係Gap 買咗2件衫
入面個件同埋出面個件

係Edwin度影.

哈,個bb好 cute.



係GODIVA度買

搭番車出去新宿.
之後食日本燒肉.

22.7.2009
去上野食鰻魚飯.
買野食,買咗兩大箱.

番到池袋,
去西武買三文魚,壽司&野食
六點搭車去羽田機場.
係機場入面,
見到韓國歌星,我都5識佢.
唔怪得知有人企係到laaaa
原來係佢d粉絲.
雖然唔識佢,但係佢好靚仔.
真人仲靚.
好可惜無得同佢影相.
隔離嗰個5知係咪佢條女呢??????

|