今朝9點就要起身laa
因為要去遊船河.
本來係去西貢去船,改咗去尖沙咀碼頭上船.
食咗粒暈浪丸,我都唔想着.
去南丫島~~~~~~
搭咗成個鐘.
d浪好大,好似玩緊過山車感.
攞埋d浮床去游水.
要係中間游過去沙灘.
玩沙~~~~
哈哈!!!!!!!我個名
阿俊~~~~~~
玩到三點幾,食吓野.
之後又去另一個沙灘.
呢個沙灘有好多石,所以我地都無挽.
遊船河好好挽,舊年我都有挽.
post 下d相先.
聽日番學laaaa
janice今日走咗. I miss you are ^ _____ ^
我地下年見laaa
|