12.1.2010(星期二)
今日落兩.SO唔使落去排隊...
考數學...ok容易.
我己經知道幾多分...問咗Mr.Chan
hehe....第一
倒數..3天
13.1.2010(星期三)
中國語文and說話.
說話講唔灑..l分鐘.
之後番屋企温中史.唔想溫習.
捱埋今日,聽日就唔使架laaaa
倒數2日!!!!!!! 
14.1.2010(星期四)
中史.地圖唔識.
唔係嘛`````
琴日講完今曰即刻中...
認真黑仔!!!!!!!!!煩`````
晏就同Miki出咗新城市行/
影貼紙相...
無印良品d棉花糖好味.愛上了!!!!!!
倒數l天...聽晚就係.
Elanne show you 演唱會..期待中...
|