8.2.2010(星期一)
落雨.
Sport day 1 :)
搭巴士見至到Joyce lam
遲到.坐係反思區.
八點幾坐到10:45 悶
每個社都有15分鐘小息.
lunch.由於落雨的關係.
多咗半粒鐘lunchtime
ニ點.仲係落緊雨.
下午o既賽項取消.聽朝先比.
啦啦隊口號.
早放.超正!!!!!!!!!!!!!!!
9.2.2010(星期ニ)
今日無遲到laaa終於
有個人超勁...跳高...1.64米
破咗大會紀錄.勁!!!!!!!!!!!!!!!!!!
放5點幾.趕唔切去補習.請假
|