星期六.
夜晚番屋企食盆菜.
星期日.
出咗去美心飲茶.
本來係去澳門.
但係酒店勁貴.
即日來回都唔得.好晏!!!
之後行去ELEMENTS book飛(花田囍事2010).[聽日]
星期一.
去ELEMENTS睇戲(花田囍事2010)
勁搞笑!!!!!!!!
買咗starbucks碎朱古力.
我覺得有d似咖啡.
不過都ok.
之後搭11去爺爺屋企拜年.
坐陣就走luuuu
星期二.
四點幾出去大家樂食野.
搭43x再轉49x去姨婆屋企拜年.
一個鐘先去到[真遠!!!!]
11點幾先走.番到屋企都12點幾.
星期三(今日)
係屋企做功課.做做做做做做
晏就出去大家樂食野.肚餓
唉~~~~~~~~~
仲有5到1個禮拜就要番學luuuu
|