~~Natalie~~
大家好!!!!!呢個係 Natalie 嘅 qooza ,
請大家記得留 cm 呀 !!!!!!!!!!
NATALIE654
暱稱: Natalie
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2010-08-09
2010-08-04
2010-08-02
2010-07-26
2010-07-25
文章分類
全部 (104)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 104
留言總數: 121
今日人氣: 1
累積人氣: 1416
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 17 日  星期三   晴天


2010-02-17 分類: 未分類

星期六.

夜晚番屋企食盆菜.

星期日.

出咗去美心飲茶.

本來係去澳門.

但係酒店勁貴.

即日來回都唔得.好晏!!!

之後行去ELEMENTS  book飛(花田囍事2010).[聽日]

星期一.

去ELEMENTS睇戲(花田囍事2010)

勁搞笑!!!!!!!!

買咗starbucks碎朱古力.

我覺得有d似咖啡.

不過都ok.

之後搭11去爺爺屋企拜年.

坐陣就走luuuu

星期二.

四點幾出去大家樂食野.

搭43x再轉49x去姨婆屋企拜年.

一個鐘先去到[真遠!!!!]

11點幾先走.番到屋企都12點幾.

星期三(今日)

係屋企做功課.做做做做做做

晏就出去大家樂食野.肚餓

唉~~~~~~~~~

仲有5到1個禮拜就要番學luuuu






訪客留言 (返回 NATALIE654 的日誌)


NATALIE654 於 2010-02-20 07:44 PM 發表:
thx~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ashley_hn 於 2010-02-17 10:20 PM 發表:
cmcmcmm=]]要回架~>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chistine_082 於 2010-02-17 06:53 PM 發表:
c0mm3nt;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]