琴日朝早去咗潮江春飲茶.
好味aaaaaaaa :P
有幾張ocean park ge 票```
同媽去...去到3點幾.
都唔係好遠..我仲以為去到已經4點luu
影吓相。財神殿。
玩極速冰雪滑道..
睇魔幻冰上滙演.好睇!!!!!!!!!
不過睇睇吓走咗.
打鼓.
cable car..