| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2009 年 10 月 11 日 星期日 時晴時雨 |
爽爽~_~  |
分類: 未分類 |
近排係咁出去買衫
好鬼正牙~_~ 11月搵人又出去
想去搵我牙@T@
不過要有錢先好去!!!
|
2009 年 9 月 15 日 星期二  |
| 唔錯~~ |
分類: 未分類 |
今日打風唔洗返學正
好耐未試過打風唔洗返
3 4點同佢地去左踢波
射極都唔入~可能係落狗屎
問題
所以唔入~好慘!輸左狂做掌上壓
之後返去沖涼~去左訓教
放假都幾悶下無野
今晚有波睇~正呀
祝Win!!! |
2009 年 9 月 13 日 星期日  |
| 熱........ |
分類: 未分類 |
好耐無寫Blog啦
無聊寫下都唔錯
幾日d天氣唔同
琴日一早落狗屎
勁正約左人踢波
唔洗出汗~.~不過
踢到個身好臭@@
連自己都覺得臭- -
今日就熱死!!
天氣好異常~~
諗往去飛機到涼下
冷氣點知佢教到
d 冷氣勁唔涼
係間房涼到出汗
食屎啦開冷氣教到
咁q高- - 不如唔好開啦
所以希望快d到11~12月 |
2009 年 5 月 24 日 星期日  |
| 下雨天~ |
分類: 未分類 |
日日都落雨- -
不過落雨都
幾正呀!踢波超爽
跑步唔洗氣~不過
個身濕曬.........
兩日假期無聊地過
在~聽日又要返學
放學又要練波~唔知
落唔落雨_落雨又要?
濕身返去- -其望唔好落雨 |
2009 年 5 月 20 日 星期三  |
| 2009-05-20 |
分類: 未分類 |
今日放在學~去在文東路
踢波.....表現算好-差少少
就入到甲組波~個球幾令呀
我同翁B撞場~我在控一控
傳比煎餅-佢射入在- -
阿sir話唔計...............
我地無野好講.....
入在都唔計- -
今次好特別,因為今次組織
只係中二合作- -差少少就
入到中4波......... |
|