好早咁俾..........d 笑聱 嘈醒
我同呀tim 訓得好<林>~~佢地d 笑聲嘈醒我地~~
原來係度玩潛烏龜/...........><
下午miss 入黎啦~~~跟住就去左食lunch.........
搭船去張保仔啦~~ha...原來好快行完張保仔~~
入面真係幾黑既.......跟住好似行左好耐咁wo~~ha
又見到一個沙灘........回程.....bbq
唔錯.....成班人.......傾計....燒到10 點啦~~
跟住係天台 到 傾計....傾到12點幾...先去沖涼....玩啤 啦~~
唉~~媾酒~~士多啤梨味....好味........3 點幾訓左啦~^^
|