今日諗住走嫁啦...........大家都想租多日.......
就租多日啦...去左踏單車......踏左去一d 冇去過既地方
去左長<周>0既萬里長城~~真係幾長wo~~
又有海灘~長<周>咁多海灘既~
haha...又去左廟.......卡卡
跟住送miss 走啦~~~
我地就教PaTrIcK同車匙 踏單車 啦~~haha
都算識左小小既 佢地....都踏到啦
夜晚打邊爐......睇叮 旺 ~~ha~~
12 點幾就買消夜........3 點幾就訓左啦~~^^