傑志練波~~~俾個的士~~仆街
唔識路嫁~佢仲問我地tim~~
跟住就問人啦~~俾人點黎點去..//........
頂....最後好彩都塭到~~~但時間冇多
踢得唔好tim~~~夜晚 去左食飯~~&&^^
唔錯~踢完波請食飯