又出傑志練波~~等麥子~
點知原本佢出左去.........同家鉻4:30 先搭車~
遲大到~~好彩佢地等我地姐~~
跟住就冇的士~~~上到去~~做小小 野就踢小組啦
唔錯~~今次踢得~haha~~
又去食飯~~~行跟陣住先問家