去左青苗~頂.....食屎嫁~~去到冇得踢tim
跟住去左沙田圍打爐慶祝卓榮生日...唔錯~成班fd~
好玩.....跟住返恆安傾計 啦~~haha...........傾左好多野~~卡
3點到返到家~^^