| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 17 日 星期六 |
 |
 |
| A BORING DAY!* |
尋晚又唔記得打,,
今日成1點先起身~凍凍凍凍凍啊~
carmen打俾我~之後3點出左去食野+buy comic~
買左戀愛得分~好好睇喲~>3<
等緊你出第7集~加油!!!
花花細佬返左黎啦~呵呵~
唉,,今日世貿又咩,,好心佢地唔好咁自私啦!!!死america!!
搵唔到不思議遊戲d碟啊~~>^<""
好想睇睇睇!!
carmen借左小丸子俾我睇~thzzzzz~爆笑囉~呵呵~
今晚整左一個小6既頭= =""
唔知好睇定唔好睇,,
呵呵~
唔想打,,HW啦又要,,唉,,*
示威人士~I SUPPORT U!!
|
| 刊登時間︰2005-12-18 12:31 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
呵222
比我點中左啦,,
上我板啦http://blog.qooza.hk/holly6028
|
|
|
FERNINI 於 2005-12-20 11:49 PM 發表:
hihi..今日你好lor..
哈哈,,你都去下我個日記呀..
id=fernini
|
|
|
然~ 於 2005-12-19 10:15 PM 發表:
正一恐怖主義者!!!!!!!!!!!!咁你都支持................唉
|
網主回覆
咩啊~~佢地都係有佢地既reason嫁~>^<"
但死美國人自私搞到佢地之嘛~~
果日我都想去灣仔=口="ka* Posted at 2005-12-19 11:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|