心事有誰知................... ONLY U AND ME
NHKandTKP
暱稱: 姣軍
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2010-03-16
2009-11-13
2009-11-06
2009-11-06
attention!!!!!!!!!!!
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 97
今日人氣: 2
累積人氣: 3026
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 26 日  星期五   晴天


Here I go 分類: 未分類

Bye,i will leave hongkong now,i'm writting a diary.i am stay in an airport.i will come back to hongkong if i no need to stay in united kingdom !i will study in F.2.i writting in English because my netbook don't have(chok shing).see you in the F.2 when i can stay in hk.bye!!!!!!!



2009 年 5 月 30 日  星期六   晴天


一百問!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 愉快 分類: 未分類


♥oo1*♥您叫咩名牙 ;顏浩鈞,L.E.T=Love Every TANG KA PO
♥oo2*♥男還是女 ;男
♥oo3*♥幾多碎牙 ;12
♥oo4*♥做好心理準備做尼個100問未 ;做好啦!!
♥oo5*♥真係 ;係啊!!頭5問已經咁麻煩!!真係選錯'問'!!

    ♥♥♥ 家庭篇`:) ♥♥♥

♥oo6*♥屋企有幾多個人 ;5
♥oo7*♥中2尼個家嘛 ;鍾意!!咁大!!
♥oo8*♥有冇兄弟姊妹 ;有一個妹!
♥oo9*♥如有`中2佢地嘛 ;鍾2
♥o10*♥如冇`想唔想有 ;我有啦!唔該!!

    ♥♥♥ 學校篇`:) ♥♥♥

♥o11*♥邊個係您班主任 ;
excuse me may i see ms.L.S.Wong?
♥o12*♥中2邊個班主任多d ;得1個!!無得揀!!
♥o13*♥邊個班主任對您好d ;譚皓妍老師!!
♥o14*♥最中2邊個老師 ;
譚皓妍老師!!
♥o15*♥最憎邊個老師 ;無
♥o16*♥最中2邊壹科 ;P.E
♥o17*♥最憎邊壹科 ;I.H
♥o18*♥咩野班 ;1D啊!!
♥o19*♥學號 ;1437
♥o20*♥同邊個坐 ;霍賜健

   ♥♥♥ 朋友篇`:) ♥♥♥

♥o21*♥邊個係您個bEst fD ;譚明基,
鄧嘉寶!!鄧嘉寶!!鄧嘉寶!!鄧嘉寶!!鄧嘉寶!!鄧嘉寶
♥o22*♥中2佢嘛 ;最中2鄧嘉寶!!
♥o23*♥佢對您好唔好 ;超好!!
♥o24*♥多男fD還是女fD ;男!
♥o25*♥邊個fD最好人 ;
鄧嘉寶!!
♥o26*♥邊個fD最靚女 ;鄧嘉寶!!
♥o27*♥邊個fD最靚仔 ;林遠優!!
♥o28*♥邊個fD最gAg ;我
♥o29*♥邊個fD最樣衰 ;無
♥o30*♥邊個fD最乖乖 ;
鄧嘉寶!!

   ♥♥♥ 囍`:) ♥♥♥

♥o31*♥中2咩野色 ;黑
♥o32*♥中2咩野牌子 ;LV,AD,AS
♥o33*♥中2咩野公仔 ;
鄧嘉寶!!
♥o34*♥中2咩野歌 ;愛的宣言!!我作果隻!!
♥o35*♥中2邊個女歌手 ;
鄧嘉寶!!
♥o36*♥中2邊個男歌手 ;我!
♥o37*♥中2咩野食物 ;好多!!
♥o38*♥中2咩野號碼 ;1319(
鄧嘉寶!!)

    ♥♥♥ 芣囍`:) ♥♥♥

♥o39*♥唔中2咩野色 ;粉紅色!!
♥o40*♥唔中2咩野牌子 ;無
♥o41*♥唔中2咩野公仔 ;無
♥o42*♥唔中2咩野歌 ;無
♥o43*♥唔中2邊個女歌手 ;無
♥o44*♥唔中2邊個男歌手 ;無
♥o45*♥唔中2食咩野食物 ;屎(不過成日有人請我食)
♥o46*♥唔中2咩野號碼 ;無

    ♥♥♥ 2選1`:) ♥♥♥

♥o47*♥爸還是媽 ;兩個都要
♥o48*♥黑色還是白色 ;黑
♥o49*♥學校還是屋企 ;學校
♥o50*♥sE還是n0kia ;SE
♥o51*♥kAry還是stEpHy ;Kary
♥o52*♥q0oza還是xaNga ;
q0oza
♥o53*♥劉德華還是陳柏宇 ;陳柏宇
♥o54*♥泳池還是沙灘 ;泳池
♥o55*♥喊還是笑 ;
♥o56*♥mSn還是iCq ;mSn!!低能!!!!!!!!你同我玩icq啊笨!!
♥o57*♥金色還是銀色 ;銀色
♥o58*♥下世做人還是狗 ;(狗既無得中2鄧嘉寶!!)
♥o59*♥大家樂還是大快活 ;大快活
♥o60*♥冬天還是夏天 ;夏天
♥o61*♥雪糕還是雪條 ;
♥o62*♥laUgHinG哥還是孝哥 ;
laUgHinG哥
♥o63*♥陳冠希還是鍾欣桐 ;兩個都唔中2
♥o64*♥飯還是麵 ;

♥o65*♥釘耳環還是釘舌環 ;唔中2啊!!煩!!

    ♥♥♥ 愛情篇`:) ♥♥♥

♥o66*♥拍拖嘛 ;NO
♥o67*♥那個是男還是女 ;女!!費問!!
♥o68*♥您愛她{他}嘛 ;超爆勁閃爍帥爆激爆愛佢!!
♥o69*♥您是暗戀她{他} ;明戀!!
♥o70*♥初吻還在嘛 ;在!!
♥o71*♥是初戀嘛 ;不是
♥o72*♥有冇拖過手 ;無
♥o73*♥有冇k1Ss過 ;無,有都唔講啦!!
♥o74*♥拍拖常去的地方 ;M記
♥o75*♥拍拖常做的事情 ;無
♥o76*♥拍拖不會做的事 ;無
♥o77*♥拍拖不會去的地方 ;廁所
♥o78*♥會1腳踏2船嘛 ;不會
♥o79*♥愛您依家個個嘛 ;
超爆勁閃爍帥爆激爆愛佢!!
♥o80*♥愛我嘛 ;死啦!!你咁煩!!
♥o81*♥依家諗起邊個 ;鄧嘉寶!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ♥♥♥ 現在`:) ♥♥♥

♥o82*♥依家做緊咩 ;一百問羅!!
♥o83*♥有冇上mSn ;有
♥o84*♥有冇聽緊歌 ;有
♥o85*♥依家幾點 ;10:50am
♥o86*♥有冇食緊野 ;無
♥o87*♥有冇上q0oza/xAnGa ;有
♥o88*♥依家有冇開電視 ;無
♥o89*♥依家係邊 ;家
♥o90*♥想唔想去尿尿 ;唔想
   
    ♥♥♥ 最後10問`:) ♥♥♥

♥o91*♥邊度搵到尼個100問 ;qooza
♥o92*♥覺得尼個100點 ;好............................................煩!!
♥o93*♥0k嘛 ;都O掛!
♥o94*♥真係 ;係!你係好煩!!
♥o95*♥唔好呃我喎.真係 ;都係啊...你好煩咯!
♥o96*♥中2我尼個100問嘛 ;都中2
♥o97*♥想唔想做多次 ;唔想!!
♥o98*♥仲有2問咋 ;55
♥o99*♥仲有壹問.緊唔緊張 ;唔緊張!!
♥100*♥恭喜哂._.v!`做完拉終於 想同自己講咩野:個一百問
超爆勁閃爍帥爆激爆煩啊...
tAg比5個人 ;

[♥]o1 ;鄧嘉寶!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[♥]o2 ;譚明基!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[♥]o3 ;Yuki家姐!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[♥]o4 ;黃雪瑩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[♥]o5 ;劉凱琪and吳雪薇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!