LE排.. 冇SAI MOOD.. 自從知咗咁多野之後.. 都唔係話有心機做任何野..
原來真係唔知咁多野好..
情願幻想吓..理得佢係真定假..
都好過知道一樣自己最唔想發生GE野變做事實..
每日期待GEE.. 就係AFTER SCH去玩MUSIC.. BK HM練琴都可以練2 HRZ.. -V-' 如果MACAU有一間MUSIC SCH就好LUU.. 我唔使再讀書讀得咁辛苦.. 又可以有好多時間做我自己想做GE野.. BUT可惜的仲未有.. 就算NEXT YEAR有GE話.. 我都讀到HIGHER FORM LARR (如無意外的話).. 讀得咁辛苦去HIGHER FORM.. 唔係GOR時有MUSIC SCH就走去放棄STUDIES ARR.. AII..
|