今日朝早婆lin自己上車`
點知我係下一個站見到佢`-,-
不過我上唔到`-3-
又冇帶遮`
好彩見到joEy啫`
跟住冇乜野`
pE`
攰到隻蟹咁`
我seatuP`落左去`
笑到上唔番黎`
跟住葉豬唔知扯住我衫定對手`
推我落去又扯番我上黎`
好鬼驚`-3-`'
luNch就好笑喇`xD
我諗住避婆lin`
跟住係咁叫葉豬`[[喂`快d走牙x幾]]
跟住佢跟住我跑`
跑到pk`xDD
我初頭以為佢唔整搵乜野隊我`
跟住一拎轉頭想鬧佢`
佢成個人以呢個悟空mix美人魚既姿勢訓左係條樓梯到`
跟住我笑到踎左係樓梯`
佢又起唔到身`xDD
好多人見到囉`笑到我丫`xDD
放學要整野`
逐豬銘出詩門`出芝門`xD
放學去m記`
對面果兩個so ka>i`
個女既講包粉講到我地食完`
佢都未講完`
可以又講到咩古板又唔知點`-[]=`
有病兒`-v-
|