|

尋晚冇打日記牙!!!!!!!!
sorry牙..."
因為尋晚好早就訓左..
1點幾起身就同老公仔傾左陣..
又去訓過..
今日好彩自己識醒咋..
吾系遲到喇又-33-"
之後搞好d野...
嘩@@..
搭4-333-"遲左!!!!!
THEN就搭BUS去兆康..
廢時行-3333-"
好無奈!!!!去到兆康..
睇住610走..."
頂!!!!!!跑慢左!!!
之後有架751...
就搭751去澤豐...
去到見到老公仔.."
就行返學校LUUUUU
返到學校又打波..
嘻嘻>\/<"
THEN上堂.."
頭1堂系數學..."
系度做鞏固.."
之後地理.."
做作業..
中屎,,,,牙SIR教書..
小息還書..
之後英文..
聽MISS講考試D野..
中文抄果篇心經...
食飯..
打排球..."
好正!!!!!!!!!!!!!!
之後家政!!!!!!!!
郁文個蛋糕好好味..
我有份幫佢整嫁!!!!!
嘻..
之後去左睇波..
老公仔吾開心..
SORRY牙老公!!!!
返到黎CHAT MSN..

|