5/9
今日要集隊~熱死左~企左勁耐先有得上樓lor~
第1,2堂上中文~Miss翁教~都ok ge~幾好笑咁la~
小息~唔記得左做左d咩~
第3堂佛學~又係洗泳池lor~唉~同我地講d人生道理~陳潤祖勁搞笑~
第4堂Maths~文文教~GD野~教左小小書~
小息~又係唔記得左tim~
2堂英文~呂sir教~
唔係MissChan~不過呂sir都唔係好衰~
係到玩自我介紹~唉~咁就冇左2堂la~
lunch~同子宮,viann,may&雞食~
搵地方~冇位~去左M記~呀kiu,susan同呀kay唔知點樣同左我地一齊食~我冇食到~
3個a班3個b班lor~我變左外人了~食到搭9左右~返學校了~係3a門口傾計~
上堂~Econ~余蓓芝教~Terry媽lor~但係我覺得佢幾好~
放學~去搵子宮~之後上去搵viann&呀may~走人~呀may自己返左屋企~
我地3個去左彩虹~放低左個書包出左去行左陣~又返去~
又傾計~之後去神召會接葦然~又係傾計~子宮同我講左d野~好開心佢同我講~

我地去到~佢地未放~媽媽黎左~入左佢課室~未放得~喊lor~
之後媽媽車埋子宮&viann去火車站~返屋企~
今日~
又要早會~唉~差唔多上課室前~見到佢守1樓lor~不過小息未必會當值~
今日行新翼ge樓梯~行得勁遠lor~之後文文冇lala走過黎~
講左句:我地想你做班長~無奈中..........上到課室又唔講~
算la~等佢地講左先la~
Maths~教書~易到爆~
小息~過去搵子宮~嘩起~今日大家有冇留意到個太陽係咪係西面升起?~
佢竟然黎當值wo~可能.....

PE~冇高到but瘦左dd~同蚊精,mia&alison傾計~
小息~又黎左~
佛學~教書~但係陳潤祖勁講野勁搞笑~
中文~聽歌lor~Miss翁話果書講離別~所以俾首有離別feel ge歌我地聽wo~
Twins ge我們的紀念冊~我唔覺lor~之後教書~睇我地有冇做預習~
岩岩做緊lor我~佢黎到我果邊~我仲有一題未做~好在~
lunch~eat with they too la~1點半先叫野食lor~
1點10就返學校了~周敏落左黎~同佢傾計~某人在我的後面~偷聽ma?~
之後子宮黎左搵我~又同佢傾計陣la~之後又同小平傾左陣la~
英文~抄野~傾計(同呂sir)~
中史~林志峰教lor~勁恐怖~好在我有做功課~
放學~去搵子宮~送佢地去搭車~但係媽媽黎左~見到我~
就俾佢點左去買野la~送唔到子宮~sor呀~
