今日要我著住童軍 ga u 番學]]]
好樣衰牙> _ <''都係因為咩中三專題xxxx會囉~~~
番左去冇耐,,,佢要我地班童軍站崗,,,企到死喇,,,]]]
之後吾g咩事,,,鍾詩冇喇喇咩喎,,,都吾g點講好喇,,,e 到吾打喇]]]
LUNCH...]]]]
同羅琳,,,堡琳,,,紀紀,,,,,,好多,,,當然有黃信同sam哥喇,,,]]]
不過分開坐,,,,之後我,,,,羅琳,,,黃信同sam哥走先,,,
4人同行去左'' 吉 之 島 '',,, 閒街,,,
買左個奶嘴,,,真個d~~~~=w=''
卡卡,,,,吾打喇,,,之後ga野,,,爆kai & 無聊,,,, |