今日訓到11點就起左身噜...跟住換3就出左去開戶口噜...去到銀行排隊啦..跟住就去左間野到填果d唔知咩啦...跟住就比埋張卡我噜...開完之後就同阿媽去食野啦!食完野就去左旺中到行啦...未試過咁小人ga....哈哈!行完就去左女人街啦..行到3點幾就返屋企啦...返到搭mtr諗住搵阿橙啦,,搭到去炮台山阿橙打黎問我係邊..我話係炮台山..落緊cwb...點知佢話佢仔又搭左車去西灣河啵...咁我迷係天后落車糯..之後就去左太古等啦...係太古行左陣就去左鰂公坐左陣就搭巴士返去噜...比左10蚊個c機tim....返到去6點幾到啦..就落左去玩啦...玩到7點幾就返左屋企啦...''*
刊登時間︰2005-08-27 09:50 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]