2010 年 12 月 1 日 星期三  |
| 2010-12-01 |
分類: 未分類 |
今日個報告一般..都係靠爆肚...
唔想再爆..呀Sir要求ok低..
咁都9分..可能8.5合格-_-"
近排真係好多報告要做...真係有d應付唔尼
今日又唔小心整爆左部電話,,,咁就$170..
唉...乜都要錢..我未識搵錢嫁..就已經係咁洗錢..
之後同0心食飯..開心的<3
返到屋企真係好攰..
不過都唔會有人睇到我打咩..因為我就是這樣沒人氣
我想有心的..一定會知道這個blog的存在吧..哈
|
| 發表時間:2010-12-01 11:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | ... | 272 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|