2010 年 11 月 12 日 星期五  |
2010-11-12  |
分類: 未分類 |
同是天涯淪落人!
就是活得開心!今天很開心~哈!
有朋友又有得跳舞!聽日又出啦
維園見!!兩日兩日...有我fb o既應該有片睇的..
像我這樣的一個男子..應該沒有人看..哈..
獨白手法,,真的不錯..
我的日誌夾雜口語和書面語..很白痴~
劉以鬯 《動亂》很讚!!
還有..請不要插我的頭像-3-!...做這張相做icon需要很大的勇氣=[
|
| 發表時間:2010-11-12 11:42 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | ... | 272 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|