丁丁丁,,,,又冇寫日記,,,-3-
今日可能同牙媽出去buy野哇""
爆多野buy牙,,,,,
=3=近排爆中2聽[[VOLAR]]....
聽過未=3=好好聽,,,,
RAP果PART簡直係勁好聽-3-嘻,,,,
得閒聽下,,,,我諗我要學下MIX先得,,,-3-
好悶牙,,,,,,,
冇人陪我,,,,><
唉,,,,
buy就buy左啦=3=
但係好似係敏果對-3-
大檸樂...=3=
死梗...
飲緊波子氣水哇"""蘋果味....都吾知幾時有lee隻味既=3=
但係都唔錯....嘻....
近排成日同翠翠傾計牙....好開心哇""">3<"""
牙媽話..d頭髮唔洗電都""亂"""哂=3="""
陰公....+\/+
buy左件""嬲嬲""一件33...加一條牛仔褲,,,,
明明有buy件t-shirt咖嘛,,,,
而家唔見鬼左....丁丁丁!!
豪比佢....近排作左個故仔....
有興趣問我拎泥睇ar....
有copy係電腦度...=3=
唔打啦....磚住同人傾計....嘻
|