++別注〝戀人〞__*
艾粒腰....*1314"""錫哂里哇>3<
NOKYI
暱稱: ___*S!U~YI+”
性別: 女
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
勀死我啦*-V-*
又過左一日*距離考試仲...
好多日冇打LU*XD
吾開心
好耐冇寫LU....XD
文章分類
全部 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 21
今日人氣: 5
累積人氣: 976
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 23 日  星期日   晴天


=3=又冇寫日記 分類: 未分類

丁丁丁,,,,又冇寫日記,,,-3-

今日可能同牙媽出去buy野哇""

爆多野buy牙,,,,,

=3=近排爆中2聽[[VOLAR]]....

聽過未=3=好好聽,,,,

RAP果PART簡直係勁好聽-3-嘻,,,,

得閒聽下,,,,我諗我要學下MIX先得,,,-3-

好悶牙,,,,,,,

冇人陪我,,,,><

唉,,,,

buy就buy左啦=3=

但係好似係敏果對-3-

大檸樂...=3=

死梗...

飲緊波子氣水哇"""蘋果味....都吾知幾時有lee隻味既=3=

但係都唔錯....嘻....

近排成日同翠翠傾計牙....好開心哇""">3<"""

牙媽話..d頭髮唔洗電都""亂"""哂=3="""

陰公....+\/+

buy左件""嬲嬲""一件33...加一條牛仔褲,,,,

明明有buy件t-shirt咖嘛,,,,

而家唔見鬼左....丁丁丁!!

豪比佢....近排作左個故仔....

有興趣問我拎泥睇ar....

有copy係電腦度...=3=

唔打啦....磚住同人傾計....嘻

 






訪客留言 (返回 NOKYI 的日誌)


家敏 於 2006-04-23 07:53 PM 發表:
我覺得側田呢一首歌都幾好聽丫

係喎

你買左鞋未丫
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我叫牙媽buy左lu....=3=
點知.....好似係你果對tim....=3="""
 大檸樂...=3=你中2聽男版定女版....
我想試下錄-3-"""但係我把聲實在太難聽啦=3=
所以錄完都唔敢聽....--"""同埋唔識mix囉....
,要搵人教下我...
Posted at 2006-04-23 09:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]