哈囉!

2009 年 3 月 14 日  星期六   晴天


2009-03-14 分類: 未分類

激死我啦!

我打左一個半鐘頭既blog,

勁長的…

但係網絡錯誤,無晒-.-"

嬲嬲低唔打啦…

 

                                                                聽日得閒再補番啦…唉~






訪客留言 (返回 NP2C_Helena 的日誌)


NP2C_Helena 於 2009-03-17 07:51 PM 發表:
好感動,我有MT同gigi理下我…

I 粒 Us
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cphg 於 2009-03-15 06:09 PM 發表:
cM...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ting_531 於 2009-03-15 01:37 PM 發表:
=_=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chungwan410 於 2009-03-14 04:52 PM 發表:
kakaka
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

死女包,真係生塊啊叉都好過生你,
 
 
叉燒都還可以放落口~
Posted at 2009-03-17 07:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]