| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 2 月 7 日 星期六  |
哈哈....今日high爆ar...3.  |
|
哈哈........
早上.....唉....
唔講la..............
下午
high爆
哈哈...去左睇波yO
蔡高14號.......叫馬xxla[[唔爆人全名la]]
好good ga
又柔道又係籃球ge
我都要同佢一樣ar
之後化記化記大勝ar茶唔係好得WO
打完念住走ge la 點知....有d唔係好想走
出左去之後又入黎3次
之後就真係留低la
上到去打緊粵華vs鏡平
唔講都知粵華勝la......
d人在我頭上澆口水ar
/.\......睇到9點幾先反home lo.....
high爆lo
|
|
|
生命的光彩,由我去創造
|
|
TENG5 於 2009-02-08 09:30 PM 發表:
馬xx係乜誰?? =='...係粵華vs鏡平牙~ 竟然唔講化記大勝,,你究竟去睇邊個GA?!
|
網主回覆
HAHA....
唔記ma Posted at 2009-02-09 02:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
5 Posted at 2009-02-08 02:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
L35 於 2009-02-07 10:19 PM 發表:
YO 好正ar 今日^^
|
網主回覆
5 Posted at 2009-02-07 10:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|