If the hero never comes to you
If you need someone You’re feeling blue.
If you wait for love and you’re alone
If you call your friends nobody’s home
You can run away but you can’t hide
Through a storm and through a lonely night ?
Then I’ll show you there’s a destiny
The best things in life they are free
But if you wanna cry, Cry on my shoulder
If you need someone Who cares for you
If you’re feeling sad your heart gets colder
Yes I show you what real love can do
If your sky is grey oh let me know
There’s a place in heaven where we’ll go
If heaven is a million years away
Oh just call me and I’ll make your day
When the nights are getting cold and blue
When the days are getting hard for you
I will always stay by your side
I promise you I’ll never hide

最新文章
2010-10-16
2009-09-08
~懷念~
2009-08-10
^
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
尚無任何連結
2009 年 2 月 21 日  星期六   雨天


><'''' 傷心  

唔開心ar...點解點解

點解會今+.........

ar  ar

點算ar

unhappy

ma  ar

點                                                                   解??????

點解今樣+d  mark  今低

發表時間:2009-02-22 11:33 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 
                    
                                     
                       生命的光彩,由我去創造
                                                                



訪客留言 (返回 NPduck 的日誌)


yokosonia 於 2009-02-22 11:05 PM 發表:
cmcm'
你係?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你問我係邊個
我米我lo



 
me叫kim
Posted at 2009-02-23 06:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Beth_Pun 於 2009-02-22 07:28 PM 發表:
be-hapi
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ian116 於 2009-02-22 06:17 PM 發表:
kim兄
唔好咁down
pancy支持你!
開心d啦朋友+)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 pan  pan
Posted at 2009-02-23 06:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



xxxsam 於 2009-02-22 04:32 PM 發表:
係5係lit好低分啊'
be hapi la~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



L35 於 2009-02-22 01:20 PM 發表:
發生咩事..?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CarCarCarmen 於 2009-02-22 12:13 PM 發表:
comment~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]