If the hero never comes to you
If you need someone You’re feeling blue.
If you wait for love and you’re alone
If you call your friends nobody’s home
You can run away but you can’t hide
Through a storm and through a lonely night ?
Then I’ll show you there’s a destiny
The best things in life they are free
But if you wanna cry, Cry on my shoulder
If you need someone Who cares for you
If you’re feeling sad your heart gets colder
Yes I show you what real love can do
If your sky is grey oh let me know
There’s a place in heaven where we’ll go
If heaven is a million years away
Oh just call me and I’ll make your day
When the nights are getting cold and blue
When the days are getting hard for you
I will always stay by your side
I promise you I’ll never hide

最新文章
2010-10-16
2009-09-08
~懷念~
2009-08-10
^
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
尚無任何連結
2009 年 3 月 25 日  星期三   颱風


.,.,.,.,.,.,..,.,., 傷心  

唔知

ge 眼鏡框le!!!!v3v

發表時間:2009-03-25 08:41 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 
                    
                                     
                       生命的光彩,由我去創造
                                                                



訪客留言 (返回 NPduck 的日誌)


Beth_Pun 於 2009-04-02 08:15 PM 發表:
kim.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 V3V BALL ball..^^
^v^ HAHA  係gi 
Posted at 2009-04-02 08:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SaNLeI 於 2009-03-31 08:59 PM 發表:
你有好多白頭髮AR'
你老LA'
HAHA'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 NONO
係你老""'
LE D叫聰明AR 白癡33
我用腦
你唔用腦
XD
Posted at 2009-03-31 09:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yoyo_922 於 2009-03-29 11:10 PM 發表:
好yo呀'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TiNTiNSI 於 2009-03-29 10:04 PM 發表:
吾好戴出尼嚇人'-33-
哈哈哈'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



DoRIs886 於 2009-03-29 08:00 PM 發表:
CM FOR KIM ' =_=v
妳要帶七彩眼鏡框 ??! '
咁Y0仔 ' -______-'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



L35 於 2009-03-29 02:54 PM 發表:
七彩=0=|||
你帶哥日叫聲
等我帶相機影低佢ar...= =|||
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 ==lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
打到你七彩AR LA
Posted at 2009-03-29 03:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



pul 於 2009-03-29 10:52 AM 發表:
你都要佩眼鏡!!!!
c.m.~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ocheung0 於 2009-03-28 10:30 PM 發表:
- c0mm3nt =)`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ian116 於 2009-03-28 10:25 PM 發表:
kimkim=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



xxx1221 於 2009-03-28 10:02 PM 發表:
kim哥*comment*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 lllllllllll
 = 3 =
Posted at 2009-03-29 03:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »