If the hero never comes to you
If you need someone You’re feeling blue.
If you wait for love and you’re alone
If you call your friends nobody’s home
You can run away but you can’t hide
Through a storm and through a lonely night ?
Then I’ll show you there’s a destiny
The best things in life they are free
But if you wanna cry, Cry on my shoulder
If you need someone Who cares for you
If you’re feeling sad your heart gets colder
Yes I show you what real love can do
If your sky is grey oh let me know
There’s a place in heaven where we’ll go
If heaven is a million years away
Oh just call me and I’ll make your day
When the nights are getting cold and blue
When the days are getting hard for you
I will always stay by your side
I promise you I’ll never hide

最新文章
2010-10-16
2009-09-08
~懷念~
2009-08-10
^
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
尚無任何連結
2009 年 4 月 24 日  星期五   晴天


2009-04-24  

HEHE  兩日就今過左la                    導師係有:::     ar角    ar漢    [[[[唔知咩]]sir
唉唔想走ar    ...^心重在果到^^     ...^都未玩完     ...^兩日太小la

走時還在到念可唔可以等震先走ar  ! ! !

_________朝早9:00在學校到等車等左好奈==

車黎到  -- 都唔知咩車黎+

大都物今   靚到  ==|||  冇野講la

  1. 去到 佢地講開場白  ==           哥到d人好中意講ok    ok ok ''    哈哈hahahahhahahahaha

聽完反房放野  

間房都ok 大 LA 唔話太細GE 六張BED

之後就要落去玩

要分組

點分LE

1.佢就叫2個2個

THEN ....

同你今朝未講早辰GE

THEN

就今分左LA

之後就排隊  走黎走去 跑黎跑去LA  HAHA

THEN 就到呼拉圈  同 潭冠

之後玩高空......在上面餵蚊==|||

都唔係好驚姐

我都6個上先  then

之後哥唔個   冇人理佢地得ar frien le

我地係下面吹水  haha

then  就去左 野吹la

then  then

聽日bo 反

發表時間:2009-04-24 10:50 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 
                    
                                     
                       生命的光彩,由我去創造
                                                                



訪客留言 (返回 NPduck 的日誌)


ko_1228 於 2009-05-01 02:35 PM 發表:
你你你你你你你..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



xxxsam 於 2009-05-01 01:11 AM 發表:
HA~~``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



xxxsam 於 2009-05-01 01:10 AM 發表:
COMMENT'~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SaNLeI 於 2009-04-30 10:55 PM 發表:
CMCM'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YO_BK 於 2009-04-30 11:03 AM 發表:
人地個個打慈青營d野都長到嘔'
妳就短到嘔=3="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔想打ma
 
Posted at 2009-04-30 11:13 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



AKP4EVER 於 2009-04-28 11:08 PM 發表:
CM...
阿角??唔知係唔係我識戈個呢
應該係鈺,唔係角呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



xxx1221 於 2009-04-27 08:16 PM 發表:
comment-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cheng917 於 2009-04-25 06:06 PM 發表:
comment*v*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SaNLeI 於 2009-04-25 12:51 PM 發表:
COM2ENT'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Beth_Pun 於 2009-04-25 10:33 AM 發表:
comment.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]