今日朝早唔知做左d咩
11:00幾就黎表演la
但係d小朋友在都轉轉轉
唔知搞物
搞到超奈==
then上台表演la
交點la
就同ar雞and debbie去m記食野la
在到整花
整整下就................不便多說^ ^
中午
周圍走!!
上左去英文室睇花木蘭kaka
then 3:00幾la
落去般x
般完交點
唔見alison又走上去溫佢
上去1樓2樓3樓4樓5樓溫唔到==
落去1樓終於見到佢la
跑死我la
then就落去交點埋d野吹風xla
之後要表演lu
^^
ok la
唔明d人點解會oo~~~
then ................就唔係好開心lu
你唔好唔開心la
你唔開心kim妹都會唔開心+
我這博頭等待你
kim妹唔開心ar
|