If the hero never comes to you
If you need someone You’re feeling blue.
If you wait for love and you’re alone
If you call your friends nobody’s home
You can run away but you can’t hide
Through a storm and through a lonely night ?
Then I’ll show you there’s a destiny
The best things in life they are free
But if you wanna cry, Cry on my shoulder
If you need someone Who cares for you
If you’re feeling sad your heart gets colder
Yes I show you what real love can do
If your sky is grey oh let me know
There’s a place in heaven where we’ll go
If heaven is a million years away
Oh just call me and I’ll make your day
When the nights are getting cold and blue
When the days are getting hard for you
I will always stay by your side
I promise you I’ll never hide

最新文章
2010-10-16
2009-09-08
~懷念~
2009-08-10
^
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
尚無任何連結
2009 年 5 月 10 日  星期日   晴天


2009-05-10  

今日朝早唔知做左d咩

11:00幾就黎表演la
但係d小朋友在都轉轉轉
唔知搞物

搞到超奈==
then上台表演la
交點la
就同ar雞and debbie去m記食野la

在到整花
整整下就................不便多說^ ^
 

中午
周圍走!!
上左去英文室睇花木蘭kaka

then 3:00幾la
落去般x
般完交點
唔見alison又走上去溫佢
上去1樓2樓3樓4樓5樓溫唔到==
落去1樓終於見到佢la
跑死我la

then就落去交點埋d野吹風xla
之後要表演lu
^^
ok la
唔明d人點解會oo~~~

then ................就唔係好開心lu
你唔好唔開心la
你唔開心kim妹都會唔開心+
我這博頭等待你
kim妹唔開心ar

發表時間:2009-05-10 07:20 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 
                    
                                     
                       生命的光彩,由我去創造
                                                                



訪客留言 (返回 NPduck 的日誌)


Veronica_126 於 2009-05-13 03:36 PM 發表:
COM2ENT'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HoNg_love 於 2009-05-13 12:27 AM 發表:
CCCCCCCMMMMMMMMMMM........
cccccccmmmmmmmmmmm........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



xxxsam 於 2009-05-12 11:16 PM 發表:
comment=)
my dear neighbour*v*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lei_712 於 2009-05-12 11:15 PM 發表:
ha...好勁ar>'
comment.''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



DucK_MYLOVE 於 2009-05-12 11:28 AM 發表:
COMMENT =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 HAHA^u^
Posted at 2009-05-12 08:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



AKP4EVER 於 2009-05-11 10:43 PM 發表:
我都唔知有表演tim...
只係走左上去樓上睇展室!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 ^
Posted at 2009-05-13 02:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



DoRIs886 於 2009-05-11 09:38 PM 發表:
CM F0r Kim 妹 =)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 ^^
Posted at 2009-05-13 02:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wing2wan 於 2009-05-11 08:30 PM 發表:
C0MM3NT'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

^%^
Posted at 2009-05-11 09:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



monkey624 於 2009-05-11 08:03 PM 發表:
c大m~~~~
好精彩呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 HOHO^^
Posted at 2009-05-11 09:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SaNLeI 於 2009-05-11 04:59 PM 發表:
CM 4 U'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 ^^
Posted at 2009-05-11 09:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »