哈哈哈
我要lo到平均分
85 hahha^^
==========================^ .^=====================================
我會死+
點會唔入
我錯了錯了!
唔好唔開心la
都定左la
你想改都冇得改
但願你努力再學,在下一年學好他.
有時留班也許是好的
因為可以讓你把不懂的事,弄懂
如期讓你升班,
但你機楚不好
你都會讀得好辛苦
唔好唔開心la
世界上冇今多如果
公囍你地ar!!!你有得補考
努力d咪書la
比多個機會你la
要好好珍惜
加油!!!add oil
快d搵人help you la^^
有補考都唔揾ge
不如jump 樓la
][][]不過我肯定你地唔會唔溫ge hahaha [][][
_________________________
我錯了我錯了
關心人都有錯
係ge我知我又錯了
重咩我次次都要交到今le
次次都要比人鬧 次次都係 unhappy
________________________^v^直升的我^v^__________________________
試就考完la
唔好再煩la
亦都唔好唔開心la
唔好驚放榜,有冇得補考唔好再念la
念都唔開心la
你有努力溫ge
你就一定得唔使驚
你冇努力過
你等考完先黎後悔
你有冇笨d ar
不過好過你重唔知驚
但你係你如其在到驚
不如之前努力溫
不過而+講都冇lu
好好的努力去面對
如果你不開心or你還是有點不安
帶你去放鬆下發洩下
可能你今會開心d ^^
_________________________^v^____________________________
唉真係好唔開心ar
剛識左個朋友
佢就黎要讀大學la
不過可以比我識多個朋友都ok la ^^
點解今多fd 都要離我而去
唔開心
考完試想關心下佢
又比佢鬧
唔開心ar
|