依家係屋企冇乜野做 要等1月份先可以報到夜校
可能呢幾日會問阿媽拿錢考車 等到6月份先可以拿到永久居民身分證
家姐係戈段時間可能就大家畢業 老媽子講得岩 自從上左初中
我已經冇心機讀書 年年考差吾多最尾 成日只掛住打機
拿左永久居民我就要離開澳門 之後在過多一排就要去阿根廷跟細家姐學做生意
唉......到時吾知幾時先可以返黎
我要忍埋呢幾個月
依家日日返夜晚10到第2日朝早7點
雖然做既野好簡單 但企到企左7粒幾鐘
D賓仔同經理都幾好人下 佢話你攰就座啦
有客就帶佢入去 到左4-5點好少人
經理叫我座係到等 '正' 賓仔話口渴可以去拿水飲
原來打機既時間係過得突別快 但返工既時間就相對黎講慢得多
7點鐘經理準時放我走
返到屋企第一件事就係沖涼訓教
依家返到黎都係訓教 已經冇時間可以在打機啦
我前日都賣左墨香私服個號 又多左500蚊可以洗
依家就努力工作 戒打機(目標黎)
呢掛玩到冇晒MOOD 可能係少FD同我一齊玩私服
越玩越悶 所以決定左賣號 我玩呢隻私服吾到一個月就用左900幾蚊
單單我把85+9刀就用左800蚊
依家放出去都吾知仲值吾值500蚊 算啦 只不過去一隻遊戲
總是跟現實生活有所不同嘛
聽日又係一年一度既七夕
祝有情人終成眷屬
我諗有情人都出街行街.拍拖
吾知聽日有冇人約我出去玩呢...
呢個真係未知知數..
放假既前排一直玩緊RO
雖然玩左幾年..但玩的奈仲覺得缺少左D野
所以前幾日低價賣左比TOMO.
賣左之後..我依家又玩返墨香風雲
玩得吾到2個星期..用左8百幾蚊..
咁樣既日子真係頹..........
唉............
琴日ge呢個時候 我地係皇朝廣場唱K 因為皓榮生日 所以都好多女仔係到
個個人都係到搶MIC D女仔癲嫁 狂係到尖叫 耳都差D龍埋
買左2隻芝華士 1杯+半隻綠茶 '正' 飲落去好純 如果吾溝綠茶既話 真係好勁
我地十幾個人都冇乜醉 個個都好清醒
12號呢一日真係開得好開心