2009 年 4 月 10 日 星期五  |
| 2009-04-10 |
分類: 未分類 |
今日班會去 Op (海洋公園)``
9 點系 op 門口等`
5+ 強冇來. (As 病了.)
不過我地好興奮. 系op 門口影玩相後,
同姊妹一齊玩 滑浪X 車. 玩到成身水.
后來玩 越曠飛車. 好正.! 好多人再玩`
又上山睇 水母館` 熊貓館` 水族館`
(途中 MisS 左好多野)好好玩, 又影左好多相`

<< 水 母 , 水 母 >>

不過今日冇化妝個樣好殘. (理得距)
最緊要玩得開心囉.
而最開心系同明強玩 跳樓機. 哈哈
玩到顛了. 頭暈暈``..
之后玩乜都暈暈地, 幸好有你呢.!
我地成班人中. 最高果 2 個(除豆腐) 竟然畏高`
牛高馬大.! 比距地激死.
不過黃先生送了2 隻公仔比我.(我當然也...)
不過都距送左d 野比姊妹啦.哈哈.
如我所料的,, 我都知道還會有公仔收.系么!?
好累丫... 今日真系玩到好 <支力> 丫!
坐 BuS ' 訓到豬甘,, 多謝借肩膀給我的
晚黑去 上水點鎹食飯 , 7 條友,
好少同fd 點鎹食飯囉. 好似一家人甘,

食完就散步, 幫腎腎買左d 野,
最后 同彭B,_* ,,明強 翻大 6.
好充實.! 日日都過得好充實. 好有滿足感.
明天預告 : 出 hk ,
Ps. 多謝你今日做我苦力. 體貼關心我,
|
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 18 | »
|
|