相處之道:包容 忍讓 互信 互愛



2011 年 9 月 13 日  星期二   晴天


2011-09-13 分類: 未分類

11/9


不能回到過去,就捉緊現在!!
帶著懦不定的心 告訴自己...

12/9



中秋節的晚餐,過得很開心;) so warm;))

不過...其後活動冇planing,..
開心程度----> 1般

3個傻仔係埋1齊, 真係好傻仔;)


 我地到最後才想到,今年的中秋可能是最後1年共渡的中秋節....
但只要有珍惜每1刻,都不會後悔''

每1個節日,有了你們都變得燦爛;)
只是...人和情都變了....



喜歡一個人,是不會有痛苦的。
愛一個人,也許有綿長的痛苦,
但他給我的快樂,也是世上最大的快樂。

 

發表時間:2011-09-13 08:12 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 Nancy_K 的日誌)


hui4a888 於 2011-09-18 09:56 PM 發表:
咁啫係幾高丫?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YaMky_c0ok 於 2011-09-16 06:56 PM 發表:
cm^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CLHO 於 2011-09-15 09:41 PM 發表:
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ying_0923 於 2011-09-14 07:01 PM 發表:
comment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hui4a888 於 2011-09-13 10:28 PM 發表:
妳幾高-口-?
睇落好似真係好高@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babyling1314 於 2011-09-13 09:41 PM 發表:
cm:>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



emma03214 於 2011-09-13 09:34 PM 發表:
comm5nt;);)
plz re;P:p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sky_lee 於 2011-09-13 08:33 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Nancy_K
暱稱: 金金
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區