|

2011 年 11 月 4 日 星期五  |
| sportday1 |
分類: 未分類 |

最後1年的陸運會*
遺憾的是...
一項活動也不能參與'
在運動場上不留一滴汗,不留一點痕跡''
慶幸的是...
能夠強烈感受到我們6D之間的感情,
齊心,團結!! 感動~
在看台上的我們比在運動場上的你們還要緊張''
為你們流下了勝利的眼淚!!
雖然最後1年不能盡揮汗水,
但只要有你們懂我的苦,便已足夠!!
可是....你們卻不懂!!
在台上看你們能在跑道上放肆奔跑,
我有多羨慕? 我多麼的渴望!!
請你在乎我多一點!! 我累!!
|
|
|
|
|
CLHO 於 2011-11-09 06:15 PM 發表:
歡眾都係成場比賽既一份子, 雖然你冇落場盡力比賽 但係你有係台上盡力咁支持你班既人 無你地既支持叫喊聲 我地跑既都冇咁大動力去跑嫁!! CM=]
|
|
|