Napola

2009 年 4 月 29 日  星期三   晴天


今日做左好多野~ 滿足 分類: 未分類

今日一早九點半出門口,臨出門口煲番熱D涼茶飲...勁苦

之後去左鵬少屋企攞D舊英文測驗巻同exercise&practise...

順手車左佢去中葡職中...HAHA...我仲係P牌仔咋 手車都OK~

之後又返番慈幼戈頭同FD溫習...順便返下去母校睇睇

原來我都有成三個月左右冇返去LA...今次影左D相

之後又走左去高德打機...我今日打鼓狀態神勇

有幾次都攞到A同B...好開心

打完機就返屋企洗左陣白白...之後就走去補習LU..

兩隻肥豬聽日同後日又唔洗返學...於是咪同佢地吹下水...厄下錢咁囉...嘻嘻

(P.S.: 今日又入油LA...三十蚊...我就快要成立個入油基金LA...三四日又要入一次...救命!!!)

我個靚靚頭盔&坐駕 

母校小學部變左好多...多左些少特色咁~






訪客留言 (返回 Napola 的日誌)


yoki0123 於 2009-04-30 02:38 PM 發表:
錯!!d人係打3.5 XD
頂 下次玩灣岸你睇住我ar,唔好比我死 T.T
搞到我無哂MOOD...

搵日拎鬼左你張卡去!\ /
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係la...睇住妳囉~
 
3.5....好恐佈@@
Posted at 2009-04-30 03:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yoki0123 於 2009-04-30 11:41 AM 發表:
威la e+..幾時勁過我先 XD
我淨係知隻手勁攰...
我成日都想返母校,
但係又好似唔知點咁 /.\'

d人打少d 機咪有錢入油囉 =v=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係la...我呢D仲係白痴仔 仲有排練
D人打2.5.....我仲係打緊1.5....唉~
 
我已經少左打機la...慳左好多錢~
Posted at 2009-04-30 01:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kevinma 於 2009-04-30 03:19 AM 發表:
profile picture 個LOOK 唔錯....
不過一D 都唔似一個學生....
(P.S. 無LA LA 開多個BLOG 仲要我註冊先睇到, DAMN!!!)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔好意思lor...set錯野
 
係ga la...我唔似學生囉 咁我似乜?
Posted at 2009-04-30 09:21 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







暱稱: 阿文
性別: 男
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
好好睇r...
老天原來不曾放棄我~
赫然發現 我們的生命財...
灣岸精彩片段Part3
灣岸精彩片段Part2
» 日誌分類
全部 (12)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 28
今日人氣: 0
累積人氣: 1110
» 站內搜索
RSS Feed