| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| The last day |
分類: 未分類 |
今日最後一日啦
不過冇乜唔捨得
因為考完試之後
仲會番黎scc
以F1既身份
入課室架:))
所以,你地唔好因為最後一日上課天
而喊啦:)
不過我真係好唔捨得你地
呢件事唔喊唔得;(
miss you all <3
你地升F2唔可以唔記得我架!!!
---------------------------------------------------
今日music exam 走哂音
極度難聽sosad:(
唯有下年做好d啦
同志們到final exam啦
你地溫好哂書未呀?
((雖然我仲未溫哂,自掌嘴巴x_x
同志們仍需努力!!
PS:唔好問我上篇qooza既pw,我係唔會講架-v-
|
| 發表時間:2011-06-03 06:46 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2011-06-02 09:35 PM |
| 兩種心情:) :'( |
分類: 未分類 |
是日PE堂游水 我終於學識'浮水' 超開心的說:)) 多謝phoebe陪我游成堂:) ------------------------------------------------------ (以下文章以書面語所寫) 這幾天,很多人也擔心升中二這問題 害怕來年好朋友們不是同班 我想我也是其中之一吧... 倒數著告別中一校園生活的日子 只剩下一個多......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2011-05-30 10:32 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 脆弱 |
分類: 未分類 |
你呀...成日喊...3日唔埋2日喊 點可以咁架!? [人生唔如意既事情十常百九 但記得不要做一條屈服於傷心腳下的狗] 係你送比我既黑紙寫住架! 你宜家又點可以自我矛盾呢? 你要記得 仲我地一班姣鬆D 十卜你! 除左我地,仲有...... 噓~呢d唔洗講出口...心照啦*v* 記得啦,我唔要睇真人版[一公升眼神]......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2011-05-26 08:04 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 5.20 :(( |
分類: 未分類 |
今日,我家姐就要撘飛機去西班牙 我極度唔捨得家姐呀:'(( 雖然一個月只係好短既時間 但係家姐唔係屋企 我好唔習慣:(( 好想一個月既時間快d過去 家姐可以快d番黎 願家姐平安+玩得開心d呀!!!!! 期待我今次考試爆seed 要比個surprise家姐:))!!!!! |
| 發表時間:2011-05-20 11:15 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | »
|