| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 兩種心情:) :'( |
分類: 未分類 |
是日PE堂游水
我終於學識'浮水'
超開心的說:))
多謝phoebe陪我游成堂:)
------------------------------------------------------
(以下文章以書面語所寫)
這幾天,很多人也擔心升中二這問題
害怕來年好朋友們不是同班
我想我也是其中之一吧...
倒數著告別中一校園生活的日子
只剩下一個多月
我滿以為自己不會為'友情'而流淚
但我今天卻否定了這假設
今天放學,
我倚靠著你的肩膀,
其實並不是我累了
想休息一頓,
而是我不捨得...
此刻,
我知道自己將來與你同班的機會不大
所以我要趁現在
珍惜與你這位知心好友相處的時間,
想得太多了,
那時才發覺,
我的臉上竟然多了
兩行眼淚...
我立即忍著...
到了說再見的那刻,
雖然知道明天還會再見
可是一種奇怪的感覺突然湧出
就像最後一次說再見...
對於你們來說,
好像說得有點誇張
卻是我在那刻的感覺...
轉身後,我還是忍不著
哭了...
|
| 發表時間:2011-05-30 10:32 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
cm=]咪喊喇.....或者同好多1b同班呢...
|
|
|
唔好咁sad la~你努力d~一定可以同佢一班既~~努力努力=]=]而且就算唔同班都可以做fd,繼續維持你地之間既友情架嘛~~=]
|
|
|
你嘅心情我諗大家都好明白 我相信我哋有好多人都係咁 唔好咁唔開心啦 你試吓換個角度諗啦 升中二 代表嘅 可以係一個比你識更多朋友嘅機會
|
|