NataliaCheng
暱稱: Natacnm_luvu420
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2014-01-12
2013-09-30
2013-09-20
2013-08-24
2013-08-07
文章分類
全部 (160)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 160
留言總數: 426
今日人氣: 2
累積人氣: 3410
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 5 月 30 日  星期一  


兩種心情:) :'( 分類: 未分類

是日PE堂游水

我終於學識'浮水'

超開心的說:))

多謝phoebe陪我游成堂:)

------------------------------------------------------

(以下文章以書面語所寫)

這幾天,很多人也擔心升中二這問題

害怕來年好朋友們不是同班

我想我也是其中之一吧...

倒數著告別中一校園生活的日子

只剩下一個多月

我滿以為自己不會為'友情'而流淚

但我今天卻否定了這假設

今天放學,

我倚靠著你的肩膀,

其實並不是我累了

想休息一頓,

而是我不捨得...

此刻,

我知道自己將來與你同班的機會不大

所以我要趁現在

珍惜與你這位知心好友相處的時間,

想得太多了,

那時才發覺,

我的臉上竟然多了

兩行眼淚...

我立即忍著...

到了說再見的那刻,

雖然知道明天還會再見

可是一種奇怪的感覺突然湧出

就像最後一次說再見...

對於你們來說,

好像說得有點誇張

卻是我在那刻的感覺...

轉身後,我還是忍不著

哭了...

發表時間:2011-05-30 10:32 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 NataliaCheng 的日誌)


hautaudaigu 於 2011-06-03 03:26 PM 發表:
cm=]咪喊喇.....或者同好多1b同班呢...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



joannelili 於 2011-05-31 06:42 PM 發表:
CM;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



joyce1998427 於 2011-05-31 05:21 PM 發表:
forever friends:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuenxdx 於 2011-05-31 04:45 PM 發表:
珍惜:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Roxanababy 於 2011-05-31 04:24 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CheerCheery 於 2011-05-31 04:14 PM 發表:
唔好咁sad la~你努力d~一定可以同佢一班既~~努力努力=]=]而且就算唔同班都可以做fd,繼續維持你地之間既友情架嘛~~=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



NokNokxpxp 於 2011-05-31 06:46 AM 發表:
你嘅心情我諗大家都好明白
我相信我哋有好多人都係咁
唔好咁唔開心啦
你試吓換個角度諗啦
升中二
代表嘅
可以係一個比你識更多朋友嘅機會
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]