| ||
| HAPPY ! | ||
琴晚.. 家姐番左黎,帶埋冬丁 芝娃娃真係芝娃娃,勁細隻= = 牙花,奶佢地竟然唔驚囉@@ 可能隻狗太細=] 隻狗超怕凍-V-"我地屋企又特別凍 專登開個暖風機俾佢..又著幾廿件衫.. 話哂人地黎自墨西哥- -" 我地班入左歡樂滿陳融.. 勁開心*V*..第一時間打俾QU.. 但係聽娥姐講..肥唐話我地唔齊啵.. 要加油!!!!!!!!!!!!!!!
今日.. 頂=V=通告就話2點見 結果2點9先見.. 等左成個鐘囉.. 點知見個時5分鐘都無.. 等個時..MS鄭過黎講野 超級緊張=0=" 江SIR 無乜野講.. 今次成績幾好=]
欣真係黑仔-3-" 今日打邊爐.. 個嘴就快爆喇!!!
| ||
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] « | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 98 | » |


