LOGIN LOGOUT QOOZA WRITE FORUM
2006 年 12 月 16 日  星期六  
HAPPY !

琴晚..

家姐番左黎,帶埋冬丁

芝娃娃真係芝娃娃,勁細隻= =

牙花,奶佢地竟然唔驚囉@@

可能隻狗太細=]

隻狗超怕凍-V-"我地屋企又特別凍

專登開個暖風機俾佢..又著幾廿件衫..

話哂人地黎自墨西哥- -"

我地班入左歡樂滿陳融..

勁開心*V*..第一時間打俾QU..

但係聽娥姐講..肥唐話我地唔齊啵..

要加油!!!!!!!!!!!!!!!

 

今日..

頂=V=通告就話2點見

結果2點9先見..

等左成個鐘囉..

點知見個時5分鐘都無..

等個時..MS鄭過黎講野

超級緊張=0="

江SIR 無乜野講..

今次成績幾好=]

 

欣真係黑仔-3-"

今日打邊爐..

個嘴就快爆喇!!!

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 98 | »



最近三個月尚無任何留言