| ||
| 嘿..* | ||
今日國民堂... 江SIR番黎教.. 黃志威話佢似站長..* 坐響度無野做.... 之後我地狂笑...*XD" 英文堂係度傾ART A 分組D野 ..*-3-"好煩囉"* MATHS QUIZ 唔識做-0-" LUNCH同馬正佢地分開食.. 我同何彤,LOUISA去街市食.. 去左"禾一"O個間日本野.. -Z-"好彩O個個低能呀伯 唔響度XD"...... 之後就中文評(估)*" !﹏!無抽到我XDDDDD" 放左學之後...搭76K" 有個男仔..唔知鄧顯定咩 上上O下樓梯O個時撞到.. 佢好似整親個頭同隻腳*" 個司機停左架車.. D人係咁問個男仔有無事-33- 好慘T﹏T... 之後個男仔落車O個時.. D人問佢行唔行到... 佢話行到..之後就跛下跛下 落車-Z-"...好慘呀佢-0-" 番到大堂O個時.... 見到一個人-33-...唔記得左佢個名" 同佢SAY個HI..就走左... 家姐個頭又染番黑色"]]]* -0-"佢係都話藍色"同佢嘈XD" | ||
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] « | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 98 | » |


