LOGIN LOGOUT QOOZA WRITE FORUM
2006 年 4 月 3 日  星期一  
嘿..*

今日國民堂...

江SIR番黎教..

黃志威話佢似站長..*

坐響度無野做....

之後我地狂笑...*XD"

英文堂係度傾ART A 分組D野

..*-3-"好煩囉"*

MATHS QUIZ 唔識做-0-"

LUNCH同馬正佢地分開食..

我同何彤,LOUISA去街市食..

去左"禾一"O個間日本野..

-Z-"好彩O個個低能呀伯

唔響度XD"......

之後就中文評(估)*"

!﹏!無抽到我XDDDDD"

放左學之後...搭76K"

有個男仔..唔知鄧顯定咩

上上O下樓梯O個時撞到..

佢好似整親個頭同隻腳*"

個司機停左架車..

D人係咁問個男仔有無事-33-

好慘T﹏T...

之後個男仔落車O個時..

D人問佢行唔行到...

佢話行到..之後就跛下跛下

落車-Z-"...好慘呀佢-0-"

番到大堂O個時....

見到一個人-33-...唔記得左佢個名"

同佢SAY個HI..就走左...

家姐個頭又染番黑色"]]]*

-0-"佢係都話藍色"同佢嘈XD"

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 98 | »



最近三個月尚無任何留言