LOGIN LOGOUT QOOZA WRITE FORUM
2006 年 2 月 2 日  星期四  
做功課-3333-

今日成日做功課,,,

做哂D功課喇>V<",,

好開心XDDDDDDDD

又做左CHI_PROJECT

做左好耐-3333-,,超攰

做左8頁-0-",,,未做哂XD

TzT,,,SCI同CHI未溫AR,,

聽日又要溫書,,,-0-"

初八又唔係屋企喇-333-"

但係初九要番學,,,

所以唔去得好夜-3-"

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | ... | 98 | »



最近三個月尚無任何留言