LOGIN LOGOUT QOOZA WRITE FORUM
2005 年 11 月 5 日  星期六  
琴日一記
琴日同前日都無打日記XPP.... 琴日.....* OrAL...ENG"..favouite sports"-----running" 都就快exam啦...仲比埋咁多功課wo" p.e”堂個時都幾好玩..同queenIe,河馬,科長”打羽毛球 科長打得好勁”..XDDDDDDD but....... 就快exam喇..."*煩..仲要撞正生日”....*XD

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | »



最近三個月尚無任何留言