2005 年 11 月 5 日 星期六
琴日一記
琴日同前日都無打日記XPP.... 琴日.....* OrAL...ENG"..favouite sports"-----running" 都就快exam啦...仲比埋咁多功課wo" p.e”堂個時都幾好玩..同queenIe,河馬,科長”打羽毛球 科長打得好勁”..XDDDDDDD but....... 就快exam喇..."*煩..仲要撞正生日”....*XD
[
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
«
|
89
|
90
|
91
|
92
|
93
|
94
|
95
|
96
|
97
|
98
|
»
最近三個月尚無任何留言