比牙哥話" "
佢仲衰過我,有咩資格話我牙><
佢地都唔明我諗緊咩GE>m<
琴晚好早訓,,但係今朝都好眼訓牙>< 唔想換校服牙"" 番到學校聽早會 悶到嘔><
一番學就唔記得bring eng project><
比人話喔..
唔想上dt堂牙>m<
咁悶==
上中文個陣差d訓左
哈哈