1D`____@ Natalie's BLOG
Natalie1323
暱稱: NATALIE
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2009-01-12
wEdNesDaY <D4>...
2007-05-31
Wednesday ~~ <D...
mONdAy~<D3>~~&...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2007 年 5 月 21 日  星期一   晴天


mONdAy~~~ *-*

NeeDlework:  Miss TonG好寸......~.~

仲好悶添!! xP [ 都係鍾意Mrs . HO 多D  :P

ENG LIT x2: phonetic有少少唔識....xPP

                   :要做PLAY,,,,,,蘿呀﹗﹗XX

LunCH:落左cover玩SporT Assosiation搞嘅'FUN PLAY' OK 好玩~~^.^

GEOG: Term TEST,識D唔識D咁啦﹗﹗

MatHs:Miss Lai 竟然叫我地默MAths...O嘴..!! XDD

刊登時間:2007-05-21 07:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 5 月 20 日  星期日   晴天


520之日 : D 開心

今日係520之日...... XDD

收到HiLLa嘅SMS,,

話唔記得帶Geog.書番屋企溫..@@

所以我就攞左我本geog.書俾COpy....

**************************************

唔識做I.S. ws呀......!!!唔識做I.S. ws呀......!!!唔識做I.S. ws呀......!!!>3<

想死........

P.S.我愛你520我愛你520我愛你520

.......快D同你地心愛嘅人講呢句野啦XP

刊登時間:2007-05-20 08:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 5 月 19 日  星期六   晴天


sAtUrDaY``` ^-^ 愉快

下個禮拜有又好多TEST啦!! >3<

有ENG--Phonics ,,GEOG.,,中文 .....

我唔想TEST呀﹗﹗

.....

 

刊登時間:2007-05-19 08:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 5 月 18 日  星期五   晴天


FRiDaY <D5> ^v^ 愉快

Reading Period: Mentor 姐姐.... :D

luncH time: F1 RUNNING COMPETITION.....

真係鄧負責跑個D同學辛苦

佢地跑得咁辛苦個陣時...

真係想落埋場幫佢地跑.>< XP

放學...Geog.Quiz..

冇溫過都攞9/12...  XPP

刊登時間:2007-05-18 10:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 5 月 17 日  星期四   晴天


ThuRsdAy <D3> 0.0

Music 堂:好彩樂器考試冇考到鋼琴啫~~----

因為我未練熟 :P

Eng x2:用左一堂黎考中史,,,

 有40%唔識...@@.

 仲有一堂就去左MMLC... XDD..

Assembly:[全港中小學最受歡迎作家]---君比黎左我地學校分享...

買左兩本佢寫嘅書....應該好好睇掛?!

刊登時間:2007-05-17 09:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 5 月 16 日  星期三   晴天


wEdNesDaY <D2>*v*

Miss Chow冇番..... ^v^

(要上堂wor~~)......

History︰原來用一堂時間黎溫默書係咁易架~~~ XP

Lunch:CompuTer Quiz,,死左~~~

Life Ed II:Miss Chan Chan 黎同我地上,,,,

原來Miss Chan Chan都會發惡架∼∼﹗﹗

Chin:都係Miss Chan Chan 同我地上.... : D

刊登時間:2007-05-17 09:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 5 月 15 日  星期二   晴天


TuEsdAy~ <D2> @.@

Miss Yu  又冇番..

Miss Yu :

你有冇事呀???!

同 Mr.Tsang一齊上,,,, : D

佢好人過Mr. Monster多多聲~~~xD

起碼冇講埋D人生道理....

Life Ed II:OK 好玩.... : P

LunCh:又睇NewS.....

P.S.有好多人都好大{擠}呀﹗﹗﹗﹗,,身為佢地嘅同學,,,希望佢地冇事啦~~~

刊登時間:2007-05-15 05:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 5 月 14 日  星期一   晴天


mOndAy <D6> *.*

HisTory Test.....

死左.........|||||||

超多題唔識..

我唸就次都係凶多吉少架啦~~~~

刊登時間:2007-05-14 12:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 5 月 13 日  星期日   晴天


SunNdAy ~.~

 母親節快樂!!!

全日係到溫書囉....唔該>3<

History...History...History...History...

中史....中史....中史.......

 Computer....

真係想死左去....

一係就唔TeSt....

一Test就Test咁多....

刊登時間:2007-05-14 12:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 5 月 12 日  星期六   晴天


sAtUrDaY````=|

!!!!爆悶!!!!

我就黎癲啦﹗﹗

溫書溫到痴線!!!!! 0.0

但......

(溫極都溫唔入腦)    x}

哈哈哈.......XD

唉..

又要溫書啦!!!!! +.+

慘.........慘...........慘.........慘...........

刊登時間:2007-05-12 08:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]