| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 5 月 21 日 星期一  |
| mONdAy~~~ *-* |
NeeDlework: Miss TonG好寸......~.~
仲好悶添!! xP [ 都係鍾意Mrs . HO 多D :P
ENG LIT x2: phonetic有少少唔識....xPP
:要做PLAY,,,,,,蘿呀﹗﹗XX
LunCH:落左cover玩SporT Assosiation搞嘅'FUN PLAY' OK 好玩~~^.^
GEOG: Term TEST,識D唔識D咁啦﹗﹗
MatHs:Miss Lai 竟然叫我地默MAths...O嘴..!! XDD
|
| 刊登時間:2007-05-21 07:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 20 日 星期日  |
520之日 : D  |
今日係520之日...... XDD
收到HiLLa嘅SMS,,
話唔記得帶Geog.書番屋企溫..@@
所以我就攞左我本geog.書俾COpy....
**************************************
唔識做I.S. ws呀......!!!唔識做I.S. ws呀......!!!唔識做I.S. ws呀......!!!>3<
想死........
P.S.我愛你 520 我愛你 520 我愛你 520
.......快D同你地心愛嘅人講呢句野啦XP |
| 刊登時間:2007-05-20 08:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 19 日 星期六  |
sAtUrDaY``` ^-^  |
下個禮拜有又好多TEST啦!! >3<
有ENG--Phonics ,,GEOG.,,中文 .....
我唔想TEST呀﹗﹗
.. ...
|
| 刊登時間:2007-05-19 08:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 18 日 星期五  |
FRiDaY <D5> ^v^  |
Reading Period: Mentor 姐姐.... :D
luncH time: F1 RUNNING COMPETITION.....
真係鄧負責跑個D同學辛苦
佢地跑得咁辛苦個陣時...
真係想落埋場幫佢地跑.>< XP
放學...Geog.Quiz..
冇溫過都攞9/12... XPP |
| 刊登時間:2007-05-18 10:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 17 日 星期四  |
| ThuRsdAy <D3> 0.0 |
Music 堂:好彩樂器考試冇考到鋼琴啫~~----
因為我未練熟 :P
Eng x2:用左一堂黎考中史,,,
有40%唔識...@@.
仲有一堂就去左MMLC... XDD..
Assembly:[全港中小學最受歡迎作家]---君比黎左我地學校分享...
買左兩本佢寫嘅書....應該好好睇掛?! |
| 刊登時間:2007-05-17 09:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 16 日 星期三  |
| wEdNesDaY <D2>*v* |
Miss Chow冇番..... ^v^
(要上堂wor~~)......
History︰原來用一堂時間黎溫默書係咁易架~~~ XP
Lunch:CompuTer Quiz,,死左~~~
Life Ed II:Miss Chan Chan 黎同我地上,,,,
原來Miss Chan Chan都會發惡架∼∼﹗﹗
Chin:都係Miss Chan Chan 同我地上.... : D |
| 刊登時間:2007-05-17 09:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 15 日 星期二  |
| TuEsdAy~ <D2> @.@ |
Miss Yu 又冇番..
Miss Yu :
你有冇事呀???!
同 Mr.Tsang一齊上,,,, : D
佢好人過Mr. Monster多多聲~~~xD
起碼冇講埋D人生道理....
Life Ed II:OK 好玩.... : P
LunCh:又睇NewS.....
P.S.有好多人都好大{擠}呀﹗﹗﹗﹗,,身為佢地嘅同學,,,希望佢地冇事啦~~~ |
| 刊登時間:2007-05-15 05:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 14 日 星期一  |
| mOndAy <D6> *.* |
HisTory Test.....
死左.........|||||||
超多題唔識..
我唸就次都係凶多吉少架啦~~~~

|
| 刊登時間:2007-05-14 12:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 13 日 星期日  |
| SunNdAy ~.~ |
母親節快樂!!!
全日係到溫書囉....唔該>3<
History...History...History...History...
中史....中史....中史.......
Computer....
真係想死左去....
一係就唔TeSt....
一Test就Test咁多.... |
| 刊登時間:2007-05-14 12:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 12 日 星期六  |
| sAtUrDaY````=| |
!!!!爆悶!!!!
我就黎癲啦﹗﹗
溫書溫到痴線!!!!! 0.0
但......
(溫極都溫唔入腦 ) x}
哈哈哈.......XD
唉..
又要溫書啦!!!!! +.+
慘.........慘...........慘.........慘........... |
| 刊登時間:2007-05-12 08:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|