您已經停留了
                ◆!|*____,,對你,*的×\感覺°×已在*
 
 
 

                               ↗[[°× 忘記 * 是最的決定 ◣

              每天放下多一些'
Natalie9525
暱稱: CHING=)
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2011-05-20
2010-05-25
2010-04-27
Long Time No See=)
2009-12-12
文章分類
全部 (54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
邦'
婷'
豪'
瑤'
`﹏淇___♥kI (Yuki620_xp)
SaBrInA (sabrina0802)
忠'
敏"
彤'
欣'
穎'
彤"
祥'
`﹡-ms.phoebe ;-D (kaitszv3v)
影'
浩'
汶'
晴'
佩'
熒'
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 81
今日人氣: 0
累積人氣: 1757
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 10 日  星期三   陰天


Long Time No See=) 愉快 分類: 未分類

Wow!!!!
好耐冇打Blog啦!
大家有冇掛住我呢x)
唔係好想打..
2010年第1次...
遲左D..
唔緊要啦!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

仲有4日過年啦=)
開心的呢!
今日心情幾好...
好過早幾日咁啦...
音樂堂真係勁嬲X(
勁黑人憎...
搞到我勁冇心機==
連續兩日都係咁..
唉--
難得琴日對部琴發洩左..
開心返晒嚕=]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今日返bAND..
悶-3-
呆坐兩粒鍾==
早知唔返啦....
無聊死-3-
次次都係咁..
返BAND唔洗打: )
幾好: ]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

睇完愛就宅一起啦!!!
不錯不錯= ]
有咩台劇好睇呀?!
大嘴巴D歌好好聽呀~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

好潮濕呀呢幾日..
搞到個人好'敏'...
屋企開冷氣X)
好爽呀!!

發表時間:2010-02-10 09:23 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2009 年 12 月 12 日  星期六   陰天


2009-12-12 不安 分類: 未分類

唔知點解..
今日成日都好慌..
我又唔知驚d乜..
但係就係好驚..
特別休Band完之後..
唉=[

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

成個幾月冇打blog..
唔得閒..
今日有個新加坡既band黎交流..
勁無聊囉..
係就快完個陣...
同Kying佢地玩到勁High...
今日成日塊面都勁紅..
唔知點解..
覺得今日好瘀..
個心好不安..
又講唔出有咩不安..
總之就好唔舒服啦!
真係唔明點解Miss Ching會叫我影相嫁..
勁樣衰囉..
唉..
算數..
都過左去..
返到屋企超攰..
好想訓覺呀!!
--

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

佢地走左之後..
上左去Music RM..
岩岩好撞到王子謙(唔知佢係咪呢個王)..
勁ON 9...
同佢握手..
Fing得勁誇張..
佢問我,我塊面咁紅..係咪因為見到佢..
之後我扮到勁怕醜咁話係呀!
之後方小堯係Music RM到行出黎..
佢又同佢握手..
但係方小堯砟大力咁握佢..
佢又即刻鬆手..
勁好笑...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

唉..
今日真係百感交集啦...
呢個交流都算幾難忘..
好想快D去新加坡呀!!!
暑假去呀!
有排...-3-

發表時間:2009-12-12 10:12 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2009 年 11 月 12 日  星期四   晴天


2009-11-12【好友】 分類: 未分類

生日快樂!
14歲啦!!
祝你愈大愈令!!
愈大愈瘦XD!
生日快樂!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

下個禮拜1一派成績表..
好緊張呀!!
唔知今次考唔考到100之內呢?!
好想呀..
Mrs. Ng話今次我地班頭3名都係女仔..
哈哈..
女仔獨當一面啦!!
唔好俾你地d男仔睇死=]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今日上VA堂..
頭一堂好Hapi.嫁..
我地個組畫得最好..
有得+10分..
哈哈'
全靠我同啊影炸..
後一堂要分組...
唉..
今日都唔知行咩衰運...
抽籤都抽到同佢地一組...
唉x[
一句講晒..
黑仔到貼地!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

下個禮拜三表演啦...
好期待呀!!
套3好令呀!!(睇我Facebook張相)
好想快d呀!!!
XD
(唔知???+???+???係咪去呢?!)

發表時間:2009-11-12 08:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]