今日又打班際...十年前的賬... 2d輸到貼地,,,,,比人炒蛋不突止.... 仲要比人炒34:0....歷史... 我地班之前有人睇好,,, 個個都諗住輸硬。 羸左威哂~~
係上半埸都已經領先緊,, 跟住下半埸xxx隻腳整親.....講真....抵死 跟住我地換左件癜物落去...sai 料 最後25:吾知幾多完埸
都吾知比幾多人玩...唉 張君囉屈得就屈,,,>w<
都係冇咩好寫.