今日真係...攰!!
攰到可以無知覺...!!
攰到連我都唔知應該點形容.....!!
先第一日就做到腳到斷.....
不過我又唔可以衰...
唯有忍住....
忍呀.!忍呀.!.忍....(-_-)zzzZZ````(瞓呧)..